Něco na úvod

8. dubna 2013 v 13:24 | Nelie |  Suzukiho strečink

Nejlepší cesta, jak si dát nohu za krk.


Suzukiho strečink je série cviků na protažení svalstva. Výsledek se může dostavit rychle a s plnou parádou.

Cviky vypadají takto:


Nebojte, vypadá to děsivě... trochu jak kdyby byl pán na obrázku napůl chobotnice.
U začátečníku se nepředpokládá, že hned na poprvé vyměníte prsty na nohou žárovku u stropu. Na cvicích jako je rozštěp nebo šňůra ale krásně uvidíte svoje pokroky.

Něco málo:
- před strečinkem je nutné se zahřát, svaly se musí uvolnit, trochu rozehřát... jinak hrozí poškození svalu (jako když chcete lámat led, taky je lepší ho zahřát)
- nikam nespěchejte... cviky provádějte pomalu a plynuje
- nekmiteje!
- v polohách setrvejte pár vteřin - klasika je 10 vteřin (později můžete přidat)
- dýchejte, tohle není potápění... nádech a výdech
- nepřeceňujte se... u některých cviků raději méně než více... cílem není, kdo si zláme víc žeber
- nebuďmě k sobě tak krutí... nejsme v době mučedíků, protahování by nemělo příliš bolet... můžeme cítit pnutí, táhnutí, lehoulinkou bolest... větší bolest určitě neznamená větší úspěch
- pozor na to, co máte na sobě... přišlápnout si cíp tepláků a pak se zřítit s nohama za krkem není zrovna pohodlné
- a na závěr... nezvdávejte to; je ráno a bolí to? výborně... jsme na dobré cestě ;)
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama